Zapewniamy dostępność technologii cyfrowych
Jesteśmy zespołem ds. dostępności. Pomagamy Twojej firmie wdrażać rozwiązania poprawiające dostępność. Dbamy, aby wszystkie projekty spełniały normy EAA i WCAG 2.1.


Czy Twoja firma jest gotowa na lipiec 2025?
Dotychczas wymóg dostępności dotyczył tylko sektora publicznego. Wprowadzenie nowej Europejskiej Ustawy o Dostępności (EAA) oznacza, że teraz także usługi cyfrowe, takie jak e-commerce, bankowość czy sprzedaż biletów, muszą spełniać standardy WCAG 2.1. Firmy, które nie zapewnią równego dostępu użytkownikom z niepełnosprawnościami, mogą zostać ukarane grzywną. Termin na dostosowanie się do nowych przepisów to 28 czerwca 2025 roku.
Zapoznaj się z wymogami WCAG 2.1
Podczas wdrażania dostępności cyfrowej zapewnimy, że Twoje usługi będą dostępne bez przerwy w działaniu
Rozumiemy, jak ważne jest, aby Twój biznes działał bez zakłóceń. Nasz proces pracy pozwala na płynne wdrożenie dostępnych rozwiązań UX zgodnie z przepisami EAA, bez przerywania działania Twojej strony. Twój produkt pozostanie dostępny dla klientów nawet podczas wprowadzania zmian.
Zapoznaj się z naszym modelem pracyNasze usługi
Nasze usługi oferują kompleksowe rozwiązania dostępności na każdym etapie rozwoju Twojego projektu. Niezależnie od tego, czy Twój produkt już istnieje, czy jest dopiero w fazie planowania, wdrażamy rozwiązania programowe, które gwarantują pełną dostępność.

Kompleksowe wdrożenie dostępności cyfrowej
- przeprowadzamy audyt dostępności cyfrowej
- eksperci wdrażają nowoczesne rozwiązania
- przeprowadzamy testy jakościowe

Niezbędne poprawki po audycie
- zapoznajemy się z Twoim audytem dostępności cyfrowej
- eksperci wdrażają nowoczesne rozwiązania
- przeprowadzamy testy jakościowe

Dla biznesu w fazie rozwoju
- tworzymy i wdrażamy rozwiązania zwiększające poziom dostępności cyfrowej
- eksperci wdrażają nowoczesne rozwiązania
- przeprowadzamy testy jakościowe
Rozwiązania, które zmieniają świat na lepsze
Czy dostępność cyfrowa to ważna sprawa?
Oczywiście, że tak. Niepełnosprawność fizyczna, taka jak problemy ze wzrokiem, słuchem, czy ograniczona mobilność, nie powinna wykluczać nikogo z codziennych czynności, takich jak zakupy online, zarządzanie finansami czy podróżowanie. Prawie jedna piąta Europejczyków ma trudności z dostępem do produktów i usług cyfrowych z powodu niedostosowania. Wystarczy trochę wysiłku, aby nikt nie czuł się wykluczony.